Slip for ventetiden i reservationskøen og få de nyeste bøger med hjem

Nu kan du ofte finde selv de mest efterspurgte bøger hjemme på vores særlige udstillinger.

Med vores nye bogudstillinger kan du finde tidens nyeste, mest aktuelle samt særligt udvalgte bøger hjemme på biblioteket. Slip for ventetiden i reservationskøen, når du kigger forbi biblioteket og låner de nye bøger med hjem. Vi har både bestsellerne, de anmelderroste, de nyeste kogebøger, dybdegående biografier, krimierne, kærlighedsromancerne og meget andet.

Vores udstillingskategorier dækker: Bestsellers & anmelderroste, Viden om verden, Krimi & spænding, Fritid & livsstil og Kærlighed & hyggelæsning – så der er noget til enhver smag. Bøgerne kan lånes én måned ad gangen, og så skal de videre til næste låner.

Så kom forbi biblioteket, lån de nyeste bøger med hjem og få samtidig fornyet læseinspiration. De fem udstillingskategorier findes på både Fredensborg, Humlebæk og Nivå Bibliotek, så der er aldrig langt til den næste store læseoplevelse. Rigtig god læselyst!