100 kr.
Humlebæk Bibliotek, Fredensborg Bibliotekerne, Kulturstationen Humlebæk
For alle
Litteratur, musik, film...

Danmark spiser sammen: Litteraturbingo og fællesspisning

24.04.24
Tag med til en hyggelig aften med litteraturbingo og fællesspisning. Kom med en ven eller kom alene og lær din nabo bedre at kende ved langbordene. Vi spiller bingo, spiser sammen og – hvem ved – måske stikker du af med en fin præmie?

I uge 17 er det Danmark Spiser Sammen-uge. Så tag med, når Fredensborg Bibliotekerne og KulturStationen inviterer til litteraturbingo og fællesspisning. Det bliver en hyggelig og social aften, hvor du kan lære dine naboer at kende gennem ord, litteratur og lækker mad. Kom alene eller tag din nabo, ven, ægtefælle, bedsteforældre, strikkeklub eller din date under armen.

Vi starter aftenen med en runde litteraturbingo, hvor det i stedet for tal, er ord fra litteraturen, du skal holde øje med på spillepladen. Der er naturligvis gevinster på én række, to rækker og fuld plade. Derefter sætter vi os til langbords med lækker mad. Efterfølgende er der kaffe og endnu en runde litteratur-bingo med fine præmier på højkant.

Vi glæder os til at se dig!

Arrangeres i samarbejde med KulturStationen i Humlebæk.