Om dette arrangement

Litteratur, musik, film...

Qello-koncert: Bruce Springsteen & The E Street Band Live in Barcelona

30.04.24
Stemningsfuld koncert fra 2002 med en som altid høj-energisk Bruce Springsteen foran et vildt publikum i Barcelona.

Gik du glip af Bruce Springsteen i Parken sidste sommer? Eller måske var du blandt de heldige, som fik billet? Uanset hvad kan du her opleve eller genopleve den ufattelige energi som Bruce Springsteen & The E Street Band lægger for dagen til deres legendariske koncerter. Koncerten er fra The Rising-turnéen i 2002 og fokuserer ikke mindst på The E Street Bands store comeback-album af samme navn, hvor 11. september var omdrejningspunktet, og hvor turnéen var en af de mest følelsesladede, Bruce Springsteen har gennemført. Luften i denne efter Bruce Springsteen-standard forholdsvis lille arena i Barcelona var gennemsyret af enorm livsglæde, men samtidig sang-karakterernes savn og smerte. Ud over sangene fra The Rising fyrer Springsteen og bandet selvfølgelig også store klassikere som ”Born to Run”, ”Dancing in the Dark” og ”Born in the USA” af til de spanske publikums vilde begejstring.

Bemærk at koncerten varer 2½ time, og at arrangementet derfor starter allerede kl. 18.30.