Torpen Kapel
Humlebæk Bibliotek, Fredensborg Bibliotekerne, Humlebæk Kirke
For voksne
Litteratur, musik, film...

Anne Lise Marstrand-Jørgensen – "Natten åbner sig som en port"

22.05.24
Hør Anne Lise Marstrand-Jørgensen fortælle om hendes gendigtning af Det Nye Testamente med romanen "Natten åbner sig som en port".

Bibelen må være blandt verdens mest kendte bøger. Dens vers og lignelser er blevet læst og genfortalt igen og igen. Nu har Anne Lise Marstrand-Jørgensen gendigtet Det Nye Testamente i romanform. Et velkendt persongalleri og dramatiske begivenheder folder sig ud, når vi bl.a. møder en ung gravid Maria, Johannes Døberen, og de mænd og kvinder der fulgte Jesus – hengivende, skeptiske, søgende.

Hør Anne Lise Marstrand-Jørgensen fortælle om Natten åbner sig som en port, når Humlebæk Kirke og Fredensborg Bibliotekerne inviterer til forfatterforedrag i Torpen Kapel.

Som optakt til foredraget, kan du komme med til pop-up læsekreds onsdag den 15. maj kl. 17:30-19:00 på Humlebæk Bibliotek. Her taler vi sammen om Natten åbner sig som en port.

Du skal have læst bogen på forhånd. Læsekredsen er gratis med billet.