(Hele dagen)
Viden & fakta

Udstilling: Grønne hverdagstips med Agenda21

22.04.24 - 28.04.24
Få gode tips til en grønnere hverdag med bibliotekets og Agenda21 Fredensborgs Verdensmåls-udstilling.

Kig forbi et af kommunens biblioteker i uge 17 og få nemme tips til en grønnere hverdag. Sammen med Agenda21 Fredensborg har vi skræddersyet en verdensmåls-udstilling i biblioteksrummet, der præsenterer en række lavthængende, bæredygtige hverdagstips, du kan tage med hjem og bruge i din hverdag og husstand.

Samtidig får du serveret et udvalg af bøger, der guider dig til mere bæredygtige hverdagsvaner – fx den klimavenlige kogebog, bogen der giver gode råd om bæredygtigt tøjforbrug eller guiden til grønne rejsetips.

Udstillingen står på Nivå, Humlebæk og Fredensborg Bibliotek i hele uge 17 og er udviklet sammen med Agenda21 Fredensborg.