Lær et sprog med Transparent Language Online

Fredensborg Bibliotekerne tilbyder online kurser i langt over 100 sprog.

Har du lyst til eller behov for at lære et nyt sprog, tilbyder Fredensborg Bibliotekerne nu adgang til Transparent Language Online, som er en samling på mere end 100 kurser i alverdens sprog. Her kan du lære alt fra engelsk og spansk til kinesisk og zulu.

Kurserne er interaktive, så du ikke blot gentager ord og sætninger, men kurset fortæller dig, om du gør det rigtigt. Som en del af adgangen til Transparent Language Online følger apps til på iPhone og Android, så du kan øve dig hvor som helst i ledige stunder.

For at benytte sprogkurserne skal man logge ind på siden med sit bibliotekslogin. Derefter skal man oprette sig som bruger hos Transparent Language Online med sin email-adresse. Det koster dig ingenting, for biblioteket har betalt for din adgang.

Du kan få adgang og læse mere under eBiblioteket.

> Fortsæt til Transparent Language Online under eBiblioteket.