Foto: Pia Tromborg

Litteratur, musik, film...

Mine danske favoritter – Fortællekoncert m. Thomas Ulrik Larsen

27.01.24
Kom en tur rundt i dansk rock fra de sidste 50 år.

Biblioteket i Nivå åbner dørene for en times musikalsk fortælling ved Thomas Ulrik Larsen, som er mangeårig Nivå-borger, professionel musiker og sangskriver samt en af landets mest benyttede musikforedragsholdere.

Fortællekoncerten Mine danske favoritter er en tur rundt i dansk rock fra de seneste knap 50 år, hvor Thomas dels fortæller om, hvorfor sange af Gasolin’, Røde Mor, Sebastian, Parkering Forbudt, Gnags og TV2 endte blandt hans favoritter. Publikum kommer både til at høre om sangenes placering i deres samtid og i Thomas’ eget livsforløb som musiker.

Gode sange er lydsporene til vores liv, og der venter en spændende og hyggelig time i selskab med et bysbarn, hvis spilleglæde kun matches af hans egen fortælleglæde.