For alle
Viden & fakta

Pop-up meditation på Humlebæk Bibliotek

12.09.23
Kom til fællesmeditation på Humlebæk Bibliotek i anledning af Mindfulness Day.

Mange har hørt ordet mindfulness før, men ikke mange ved, at mindfulness, når det praktiseres ud fra evidensbaserede metoder, kan nedsætte stress, angst og depression og forbedre vores opmærksomhed, empati, humør og modstandskraft, og alt dette kan du altså høre mere om på dagen.

Arrangementet er et samarbejde med Center for Mindfulness, der hører under Aarhus Universitet, og det sker i anledningen af Mindfulness Day, der er en årligt tilbagevendende begivenhed, der sætter fokus på fordelene ved mindfulness verden over.

Så er du nysgerrig på, hvad mindfulness er og hvordan det virker, så kom ned på biblioteket og oplev på egen krop, hvordan det føles at meditere i fællesskab med andre.

Fællesmeditationen afvikles af certificeret mindfulness lærer (MBSR) og lydterapeut Joan Birk.