50 kr.
For børn
Børn & forældre

Kreativ tegneworkshop med Højskolesangbogen for børn og fællessang

25.05.24
Kom til kreativ tegneworkshop og forårssang på biblioteket! Lav din egen flotte illustration til en forårs- eller sommersang, når illustrator af Højskolesangbogen for børn, Zarah Juul, kommer til biblioteket for at tegne og fortælle med jer, og syng med på fællessange med musik til sammen med musikskolen.

Lav din egen flotte illustration til en forårs- eller sommersang, når illustrator af Højskolesangbogen for børn, Zarah Juul kommer til biblioteket for at tegne og fortælle med jer. Zarah Juul illustrerer billedbøger, og har illustreret alle sangene i Højskolesangbogen for børn.

Når du ikke er til tegneworkshop hos Zarah Juul, kan du sammen med dine voksne synge forårs- og sommersange fra Højskolesangbogen for børn, når Fredensborg Musikskole sammen med juniorkoret spiller og synger for. Det foregår i lokalet lige overfor!

Tilmelding til tegneworkshoppen kræver billet, fællessang er gratis.

Sang er for alle voksne og børn, workshoppen er for børn 7-12 år.

Arrangementet er støttet af Statens Kunstfond.

Støttet af Statens Kunstfond