50 kr.
Børn & forældre

Jorden rundt med Katrine Bille

01.06.24
Glæd jer til en super musikalsk, sjov og skøn teaterkoncert, når Katrine Bille og hendes musiker kommer til Humlebæk Bibliotek.

Inspireret af sin egen jordomrejse, har Katrine Bille skrevet børnebogen “Jorden rundt med Katrine“, der er udgivet hos forlaget Gyldendal i 2021, og sammen med bogen har Katrine udgivet et soloalbum med samme titel med 11 verdensomspændende sange.

Denne formiddag tager Katrine Bille, sammen med sin dygtige musiker (og gode rejsekammerat), børnene og deres voksne med på en sjov, eventyrlig og musikalsk fortælling om pruttende pandaer, Mongoliets nattehimmel og livet under vandet.

Efter koncerten er der mulighed for at møde Katrine og få taget et billede/få en autograf.

Katrine Bille er kendt og elsket af alle børn, som vært på programmer som ”Lille Nørd”, ”Luk op, luk i” og ”Sommer i Ramasjang”. Teaterkoncerten henvender sig til børn på 4-8 år i følgeskab med en voksen.

Arrangementet er blevet til i samarbejde med Filmklubben Humlebien.