Vi anbefaler

Vi hjælper dig med at finde en god bog

Ved du ikke, hvilken bog du skal kaste dig over, kan du måske få inspiration fra vores bogbegejstrede personale.

Bibliotekarer skal i dag kunne en masse ting. De skal hjælpe med alt fra at få fru Hansens iPad til at fungere til at finde lille Mads, der er blevet væk fra sin mor. Men dybest set er de fleste, der arbejder på biblioteket stadig bare en samling bognørder, der elsker at læse og fortælle om alle de gode bøger, de har fået slugt. Og i vore dage er det ikke bare bøger. Bibliotekaren elsker også at se film og lytte til musik og i det hele taget dyrke alt, hvad der har med kunst og kultur at gøre.

Som man har kunnet til alle tider, kan man altid komme hen på biblioteket og spørge bibliotekaren, om han eller hun har et tip til en god bog. Men nu kan du også sidde derhjemme og læse de anbefalinger, som bibliotekarerne har travlt med at skrive, hver gang de har haft en god læse-, lytte- eller kiggeoplevelse.

Klik her og find god inspiration til sommerunderholdningen