Opret dig selv som bruger med NemID

Du er voksen og har valgt at oprette dig selv som bruger på Fredensborg Bibliotekerne.

Som bruger af Fredensborg Bibliotekerne har du adgang til både de fysiske biblioteker i Fredensborg Kommune og vederlagsfri adgang til nettjenester, som Fredensborg Bibliotekerne abonnerer på. Sidstnævnte gælder kun, hvis din folkeregisteradresse er i Fredensborg Kommune.

OBS! Du skal være fyldt 18 år for at oprette dig som bruger. Hvis du er under 18 år, skal en af dine forældre eller din værge oprette dig som bruger.

>>> Opret dig selv som bruger med MitID eller NemID <<<

Vi anbefaler, at du læser nedenstående tekst, før du opretter dig..

> Læs bibliotekets låneregler

Åbningstider

De fysiske biblioteker har både en betjent åbningstid og en selvbetjent åbningstid, hvor du kan få adgang med dit Sundhedskort og din PIN-kode.

> Se åbningstiderne

Datasikkerhed

Vi passer selvfølgelig på dine data.

> Læs Fredensborg Bibliotekernes GDPR-deklaration

Oprettelse uden MitID eller NemID

Hvis du ikke har NemID, skal du henvende dig personligt på biblioteket. Husk at medbringe dit sundhedskort.

Vigtigt: Hvis du er tilmeldt Robinsonlisten kan du muligvis ikke registrere dig med MitID eller NemID.