Virtuel tur

Besøg Nivå Bibliotek virtuelt

Nu kan du også gå på virtuel opdagelse på Nivå Bibliotek, som du i et stykke tid har kunnet det på kommunens andre biblioteker.

Er du interesseret i at udforske Nivå Bibliotek, før du eventuelt bevæger dig herhen, kan du nu tage på en virtuel rundtur i hele biblioteket ved hjælp af den såkaldte indendørs Google Street View. På den måde kan du se, om børneafdelingen er noget for dine børn, hvor i biblioteket rejselitteraturen befinder sig, eller om der er en stille krog, hvor du kan sidde med din computer.

Muligheden for at besøge biblioteket virtuelt har eksisteret i et stykke tid for Fredensborg, Humlebæk og Kokkedal Biblioteks vedkommende, men nu er Nivå altså også kommet med på vognen, efter at biblioteket gennemgik en større ombygning i 2017.

For at prøve de virtuelle muligheder skal du vælge et bibliotek fra denne oversigt og derefter vælge Virtuel tur i menuen. Du kan også finde de virtuelle ture via Google Maps ved at søge på de enkelte biblioteker.