Oplev en af Danmarks mest begejstrede naturformidlere på Humlebæk Bibliotek

Den 5. oktober kan man komme til foredrag med naturformidleren Morten D. D. Hansen på Humlebæk Bibliotek.

Måske har du oplevet ham som Sebastian Kleins energiske makker i TV2’s naturprogram ”1 døgn, 2 hold, 3 dyr” eller set ham i DR’s ”Bidt af naturen”. Den 5. oktober klokken 19-21 kan man så opleve biologen og naturformidleren Morten D. D. Hansen i levende live på Humlebæk Bibliotek, hvor han fortæller om Danmarks oversete natur.

I foredraget med Morten D. D. Hansen kan man høre om de steder i Danmark, som man normalt ikke tænker på som naturområder: Vejkanter, havnearealer, ja, selv badeværelset eller juletræet.

Morten D. D. Hansen blev i 2016 på Naturmødet kåret til Danmarks bedste naturformidler, og han er altid garant for en begejstret, direkte og humoristisk tilgang til de emner han taler om. Med sin blanding af stand-up, faglighed og politisk kant kan han gøre selv den mest ordinære natur sprællevende og nærværende og sende publikum hjem med et smil på læben og fornyet interesse for naturen.

Billetter til foredraget kan købes for 50 kroner plus gebyr.

Medlemmer af Biblioteksklubben kan nøjes med at betale 40 kroner plus gebyr.

> Køb billet til arrangementet "Danmarks oversete natur" i Humlebæk"