Fællessang

Nivå synger dagen ind

Fra den 28. februar kan sangglade borgere komme på Nivå Bibliotek og Medborgercenter og synge dagen ind i fællesskab med andre.

Hver tirsdag fra den 28. februar og frem inviterer Nivå Bibliotek alle sangglade borgere til fællessang fra kl. 10.00-10.45.

Alle mennesker har brug for en god start på dagen, og medarbejderne på Nivå Bibliotek mener, at den bedste start på dagen er gennem musikken. I samarbejde med Ældresagen inviterer biblioteket derfor til hyggelig og social fællessang.

Sangene, der synges, kan være alt fra klassiske salmer og viser fra Højskolesangbogen til populærmusik og alternative rytmer. Derudover vil der være mulighed for selv at komme med ideer til gode sange, der kan berige formiddagen.

Alle sangentusiastiske voksne er velkomne, og man behøver ikke være trænet sanger for at kunne deltage.

Tilmelding er ikke nødvendig – bare mød op og slip stemmebåndet løs til dejlig musik og godt selskab.