Martin Jensen

Mød forfatteren Martin Jensen

Du kan møde forfatteren Martin Jensen og høre om hans forfatterskab på Humlebæk Bibliotek tirsdag den 19. september.

Forfatteren Martin Jensen, der har skrevet mange romaner – historiske såvel som samtidsromaner - gæster Humlebæk Bibliotek tirsdag den 19. september klokken 19.00 – 21.00 for at fortælle om sit forfatterskab.

Martin Jensen debuterede som forfatter i 1998 og fik et stort folkeligt gennembrud med den historiske krimiserie om byfoged Eske Litle, der opklarer forbrydelser i middelalderens Assens.

Siden har Martin Jensen skrevet og afsluttet endnu en historisk krimiserie, nemlig serien om illuminatoren Winston, stormanden Halfdan og krokonen Alfilda, der foregår i vikingekongernes britiske besiddelser. Denne serie blev afsluttet sidste år med bind 7, der bærer titlen Kongens thegn.

Arrangementet afholdes i et samarbejde mellem Fredensborg Bibliotekerne og Foreningen Norden og er støttet af Fredensborg Kommunes Kulturpulje.

En billet til arrangementet koster 60 kr., men er man medlem af Biblioteksklubben eller Foreningen Norden koster en billet kun 45 kr.