PressReader

Internationale aviser til folket!

Fredensborg Bibliotekerne giver adgang til hundredevis af aviser og magasiner fra hele verden.

Fra i dag er det muligt for bibliotekets brugere at benytte den internationale avistjeneste PressReaders store udbud af aviser og magasiner fra hele verden. Udgivelserne i PressReader kan læses på computeren, en tablet eller en smartphone. Har man for eksempel lyst til at læse dagens Washington Post, The Guardian, Le Monde eller en anden stor international avis, behøver man ikke længere betale for det. PressReader tilbyder også aviser fra flere arabisksprogede lande, Tyrkiet, Indien, Kina og mange flere både store og små lande.

Ud over aviser kan man i PressReader få adgang til en lang række internationale magasiner inden for kategorier som business, computer, sundhed, videnskab, religion og meget mere.

Adgangen til PressReader er betalt af de danske centralbiblioteker.

Læs mere om PressReader.