Fredensborg Bibliotekerne får ny hjemmeside

Hjælp til den nye hjemmeside

Her kan du få et overblik over, hvordan du løser problemer med bibliotekets nye hjemmeside.

Mange har haft svært ved overgangen fra bibliotekets gamle til den nye hjemmeside. Nogle af problemerne skyldes fejl og uhensigtsmæssigheder ved hjemmesiden, som vi arbejder på at løse, mens andre blot er et spørgsmål om tilvænning.

Start med at læse vores generelle introduktion til den nye hjemmeside i artiklen Sådan bruger du den nye hjemmeside. Her kan du se, hvordan du logger ind, søger, reserverer m.m.

Læs også vores opsamling på de problemer, som I har meldt ind, og hvad vi eventuelt har tænkt os at gøre ved dem i artiklen Ny hjemmeside er ikke uden børnesygdomme.

Vi har også lavet en side med tips til, hvordan man søger på den nye hjemmeside.

Endelig er der her en video, som viser, hvordan man fornyer sine lån.

Husk at du selvfølgelig også altid er velkommen til at kontakte os med spørgsmål og kommentarer om hjemmesiden. Vi kan også tilbyde en halv times eneundervisning med en bibliotekar via servicen Book en bibliotekar.