Peer Kaae

Historiske gerningssteder

Oplev forfatter og journalist Peer Kaae i et spændende foredrag om historiske gerningssteder og spektakulære mord torsdag den 8. november.

Kom på en blodig tur rundt i de forskellige bydele i København, når forfatter Peer Kaae fortæller om spektakulære mord og gerningssteder torsdag den 8. november kl. 19-21 på Fredensborg Bibliotek.

Under foredraget vil Peer Kaae fortælle om fem af de mest spektakulære mord i Københavns historie. Genem FBI’s analysemetoder vil de opklarede – og uopklarede sager – blive set på med helt nye øjne med udgangspunkt i præcis det sted, hvor morderen slog til.

De blodige fortællinger tager os på en mundtlig byvandring fra Københavns centrum til Nørrebro og ”hypnosemordene”, til Vesterbro, Frederiksberg og dobbeltmordet på Peter Bangs Vej og til Østerbro, hvor de forskellige gerningssteder oprulles for tilskuerne.

Det koster 50 kr. at deltage i arrangementet. Du kan tilmelde dig via Fredensborg Bibliotekernes hjemmeside under Aktiviteter.

Materialer