Foto:Fredensborg Bibliotekerne fejrer Læsningens Dag

Bøger værd at dele

Opvarmning til FNs ”Internationale dag for læse- og skrivefærdigheder”

Søndag d. 8. september sætter FN fokus på børn og voksnes evne til at læse og skrive ved at fejre ”Den internationale dag for læse- og skrivefærdigheder”. I den anledning ønsker vi på Fredensborg Bibliotekerne i ugerne op til at dele vores passion for ’at læse’ ved at formidle nogle af de ansattes største læseoplevelser.

I både Humlebæk, Nivå og Fredensborg vil der være udstillinger med ’gode bøger værd at dele’, og der vil være mulighed for borgerne til selv at videregive nogle af deres bedste læseoplevelser – både ved udstillingerne og på én af vores populære samtalesaloner. Se mere her!

Derudover vil der d. 10. september blive afholdt en ’skønlitterær inspirationstime’ i Nivå, hvor man kan blive inspireret til sin næste store læseoplevelse. Gratis billetter kan bestilles her.

Udstillingerne vil være oppe fra mandag d. 26. august til søndag d. 8. september.

Læs mere om FNs internationale dag for læse- og skrivefærdigheder.

Materialer