eReolen

Adgang
Med bibliotekslogin
Ereolen er for dig, der har eller har lyst til at tage skridtet til ebøger og streaming lydbøger.

Du har adgang til et bredt udvalg af ebøger og lydbøger - både fag- og skønlitteratur for børn og voksne - hvor og hvornår det passer dig, og du slipper for besværet med den fysiske håndtering. eReolen kan benyttes på alle apparater med en browser og adgang til internettet. Du skal bo i Fredensborg Kommune for at benytte eReolen gennem Fredensborg Bibliotekerne.

Du kan låne op til 2 ebøger og 2 lydbøger ad gangen i løbet af en måned. Visse bøger tæller dog ikke med i dette regnskab. De er markeret med et blåt mærke, og dem kan du låne lige så mange af, som du har lyst til.

Du kan komme ud for, at bibliotekets budget for en måned er opbrugt, og at du derfor ikke kan låne - også selvom du ikke har brugt hele din kvote.

Da biblioteket betaler for hvert udlån, beder vi dig kun låne det antal bøger, som du kan nå at læse.

Lær at bruge eReolen via eKurser.nu

eReolen er også tilgængelig via en app på diverse telefoner og tablets:

> Hent eReolen til Apple

> Hent eReolen til Android