Skriv til os

Brug kontaktformularen på denne side til spørgsmål, kommentarer, ris og ros, eller hvad du ellers har på hjerte.

Udfyld alle relevante felter i kontaktformularen og tryk på Indsend. Vi bestræber os på at besvare din henvendelse inden for to hverdage, men ofte vil du få svar samme dag eller dagen efter. Haster dit spørgsmål, kan du ringe til biblioteket inden for den betjente åbningstid eller møde op personligt.

Du kan også henvende dig til os med sikker krypteret post via Borger.dk.

> Gå til kontaktformular på Borger.dk

> Se telefonnumre og åbningstider.

Se eventuelt også vores FAQ, vores Hjælp til fornyelser eller vores Tips til søgning. Måske er dit spørgsmål allerede besvaret dér.

> Fortsæt til bibliotekets FAQ (hyppigt stillede spørgsmål)

> Fortsæt til information om fornyelser

> Fortsæt til tips til søgning

Det er sikkert at udfylde denne formular med cpr-nummer og andre personfølsomme oplysninger. Indholdet af formularen forlader ikke hjemmesiden, men opbevares sikkert på serveren og slettes igen, når din henvendelse er besvaret.