Om dette arrangement

Humlebæk Center 44
3050 Humlebæk
Lokalitet
På trekanten øst for stationen.
Arrangører
For alle
Børn & forældre

Klods Hans v. Teater Svanen

09.07.22
En udendørs dukketeater forestilling for hele familien (børn fra 3 år)

I forbindelse med arrangementet 'Sommer i Humlebæk' kan hele familien opleve forestillingen 'Klods Hans' opført af det dansk-tjekkiske dukketeater Svanen.

Om herremanden, som havde to sønner, der var så vittige at det halve var nok. De ville fri til kongens datter, og det turde de, for hun havde sagt, at hun ville gifte sig med den mand, der bedst kunne tale for sig. Der var også en tredje bror. Men der var ingen der regnede ham med som bror, for han havde ikke sådan lærdom som de to andre, og ham kaldte de bare Klods-Hans. Da Klods-Hans hørte om sine brødres planer, sagde han: ”Hille den, jeg får sådan en lyst til at gifte mig”. Og så drog de tre brødre af sted til slottet, for at prøve deres lykke.

For børn fra 3 år og deres familie.

Gratis med billet.

Medbring gerne en pude eller et tæppe med til at sidde på.

Arrangeret i samarbejde med Fredensborg Bibliotekerne med støtte fra Kulturudvalget i Fredensborg Kommune.