Book en børnebibliotekar

Når du kommer på biblioteket i den betjente åbningstid, kan du selvfølgelig altid stille spørgsmål til personalet og også få gode læsetips. Men hvis du vil være sikker på, at vi har god tid, og at du får den bedst kvalificerede hjælp til dig og dit barn, kan det være en god idé at booke en børnebibliotekar. Alt det kræver er, at du udfylder og sender so en besked via vores kontaktformular. Så bliver du kontaktet, så vi kan aftale vi tid og sted til en snak.

Du er naturligvis også velkommen til at bruge kontaktformularen til bare at stille et spørgsmål, som vi måske kan svare på via e-mail. Vær dog opmærksom på, at det kan være svært at give de bedste læsetips uden en personlig dialog.

Book en børnebibliotekar

Det er sikkert at udfylde denne formular med cpr-nummer og andre personfølsomme oplysninger. Indholdet af formularen forlader ikke hjemmesiden, men opbevares sikkert på serveren og slettes igen, når din henvendelse er besvaret.