For voksne
Litteratur, musik, film...

Sissel-Jo Gazan – live fra Berlin

08.02.23
Livestream med den populære forfatter til blandt andet "Dinosaurens fjer" og "Uglens øje".

Onsdag d. 8. februar får du mulighed for at opleve Sissel-Jo Gazan i en livestreamet forfattersamtale, når hun fortæller om sin nyeste roman ”Uglens øje” og indvier os i sit spændende og omfangsrige forfatterskab.

Arrangementet er et livestream på Facebook, men kan også ses via storskærm på Humlebæk Bibliotek, hvis man ikke er hærdet bruger af Facebook. Litteraturformidler Mathias Nielsen fører samtalen med Sissel-Jo, men der vil også være mulighed for at stille spørgsmål til hende under streamingen.

Eventet er gratis, og det kræver ikke billet at se med på Facebook. Der skal dog bookes billet, hvis man gerne vil se livestreamet på biblioteket. Gratis billetter til aftenen kan bookes her eller ved henvendelse på biblioteket i den betjente åbningstid.

Arrangementet er en del af projektet ”Luk verden ind”. Projektet er et samarbejde mellem bibliotekerne i Fredensborg, Gentofte, Glostrup, Lolland og Allerød og er finansieret af Slots- og Kulturstyrelsen.