Gratis - tilmelding
For børn
Børn & forældre

Bibliotekets børnebio – et tilbud til børnehaver

I marts og maj måned har vi filmvisning for kommunens børnehaver.

For at støtte op om jeres pædagogiske arbejde har vi med afsæt i Den Styrkede Pædagogiske Læreplan udvalgt et filmprogram.

Filmpakkerne består af en række korte film tilrettelagt, så de passer til aldersgruppen 3-5 år. Børnebioens varighed er ca. 25 minutter.

Der er børnebio på følgende datoer:

Tema: Forår

Onsdag d. 6/3 fra kl. 10:00 til omkring kl. 10:30 på Fredensborg, HumlebækNivå Bibliotek. Daginstitutioner fra Kokkedal er meget velkomne på Nivå Bibliotek.

Tema: Sommer

Onsdag d. 29/5 fra kl. 10:00 til omkring kl. 10:30 på Fredensborg, HumlebækNivå Bibliotek. Daginstitutioner fra Kokkedal er meget velkomne på Nivå Bibliotek.

I er velkomne til at medbringe madpakker, og i forbindelse med besøg på biblioteket er det som altid muligt at bestille en bogpose i forvejen, der støtter op om de emner, I arbejder med for tiden.

Vi glæder os til at tage imod jer i bibliotekets børnebio!

Skriv til os, hvornår og på hvilket bibliotek, I ønsker at komme i børnebio på:

boernebib@fredensborg.dk

OBS: kontakt os en uge forud for de ovenstående datoer, hvis I ønsker at komme i børnebio.